Monday 24 February 2014

Green Jewellery - Gioielli verdi

"Green Jewellery" by Vanessa Schlachtaub Bruni ©
























Dalle acque del mare il gioiello della vita, dal suolo terrestre il dono del cammino in questo paradiso. Ed ogni gemma della collana scintilla con la sua luce unica, e nella collana ci sono le cose viventi e quelle non viventi. E ogni cosa è circondata da una forza speciale. Quando la coscienza si apre sulla coscienza universale, si scopre che ogni cosa che brilla di una grazia misteriosa ha il dono delicato che risveglia la nostra attenzione. Ma è la nostra attenzione che viene richiamata? Oppure è il raggio della nostra coscienza, che ormai pronta, ci invita ad osservare oltre le apparenze? 

By the sea water of comes the jewel of life, from terrestrial soil the gift of walking in this paradise. And each gemstone necklace sparkles with its unique light, and in the series there are living things and non-living. And everything is surrounded by special forces. When consciousness opens onto the universal consciousness, it turns out that everything that shines with a mysterious grace has the delicate gift that awakens our attention. But our attention is called? Or is the radius of our consciousness, that now ready, invites us to look beyond appearances?


Every person represents the human rights - Ogni persona rappresenta i diritti umani

Ogni persona che nasce rappresenta i diritti umani, ogni persona indistintamente. Se i diritti di una persona sono ignorati, allora sono ignorati in ugual modo i diritti di tutte le altre persone.


Every person that is born represents the human rights, any person without distinction. If a person's rights are ignored, then are ignored equally the rights of all the other people.



"Sky with fantasy" by Vanessa Schlachtaub Bruni ©