Heavenly Father - Digital art by Vanessa Schlachtaub Bruni © |
To make some clarity is well to say that yes, there are some planets where human beings are mostly with very clear skin color... and this because they are planet very distant from a star. In those lands people seem almost albino, and there is nothing wrong with that.
And it is also truth that some founders of human race come from those kind of planets.
But is also true that human bodies are vehicles... vehicles for the physical life... and every time the soul embodies in a different vehicle of different "colors"... without problems.
It is not true that a kind of human color... with lighter or darker skin or hair... is better of another... we are only lucky that there is a vast choice for us.
Human bodies are all beautiful, and it depends from the woman to choose the partner that she freely wants for her children (and this is the only legitimate way talking of human rights)... with not discrimination of any sort.
And also depends from the free will of every soul to choose a certain body for a certain life or cycle of lives.
It is also true that the physical body contains its own wisdom and pride... and every different body has his/her pride to exist in that form.
The only way is the peace and the respect for every human brother and sister, without any silly discrimination.
The truth is that the so called "racism" is a sad excuse on planet Earth to perpetrate other kind of economical discrimination... to divide and rule. What is wrong is the exploitation without rules of other human beings and the environment and the enslavement of women... for a human being to be born from a woman that is reduced in slavery means to know a condition of lesser freedom from the birth... and this is a mean used sadly from the dictatorships on Planet Earth. For men this mean to grow up in the illusion of a a false superiority and in a predatory mind-set... a predatory mind-set that is against the true freedom and joy... against the other half of the sky.
This is one of my early photos... this is Vanessa :) I am very proud of my physical incarnation |
Per fare un po' di chiarezza è bene dire che sì, ci sono alcuni pianeti in cui gli esseri umani sono per lo più con il colore della pelle molto chiara ... e questo perché sono pianeti molto distanti da una stella. In quelle terre la gente sembra quasi albina, e non c'è niente di sbagliato in questo. Ed è anche vero che alcuni fondatori della razza umana vengono da questo tipo di pianeti. Ma è anche vero che i corpi umani sono veicoli ... veicoli per la vita fisica ... e ogni volta l'anima si incarna in un veicolo diverso di diverso "colore" ... senza problemi. Non è vero che un tipo di essere umano ... con la pelle o i capelli chiari o più scuri ... è meglio di un altro ... siamo solo fortunati che c'è una vasta scelta di veicoli fisici per noi. I corpi umani sono tutti belli, e dipende dalla donna scegliere il partner che vuole liberamente per i suoi figli (e questo è l'unico modo legittimo parlando di diritti umani) ... con non discriminazione di alcun tipo. E dipende anche dal libero arbitrio di ogni anima di scegliere un determinato corpo per un certo tipo di vita o di ciclo di vite.
E' anche vero che il corpo fisico contiene la sua propria saggezza e orgoglio ... e ogni corpo diverso ha il suo orgoglio di esistere in quella particolare forma.
L'unica via è la pace e il rispetto per ogni fratello e sorella umani, senza alcuna sciocca discriminazione.
La verità è che il cosiddetto "razzismo" è una triste scusa sul pianeta Terra per perpetrare altri tipi di discriminazione economica ... per eseguire il classico e triste divide et impera.
Quello che non va è lo sfruttamento senza regole di altri esseri umani e dell'ambiente e la riduzione in schiavitù delle donne ... per un essere umano nascere da una donna ridotta in stato di schiavitù significa conoscere una condizione di minore libertà dalla nascita... e questo è un mezzo utilizzato tristemente dalle dittature sul Pianeta Terra. Per gli uomini questo significa crescere nella illusione di una falsa superiorità sulla donna e in una mentalità predatoria ... una mentalità predatoria che è contro la vera libertà e la gioia ... contro l'altra metà del cielo.
Divine Couple and the celebration of Summer - Digital art from a drawing on paper by Vanessa Schlachtaub Bruni © |
Him and Her - Digital collage with two drawings on paper by Vanessa Schlachtaub Bruni © (2011-2012) |
"Him and Her" - Digital art by Vanessa Schlachtaub Bruni © (2011-2012) |
Here is 4 in the morning... I was dreaming and I received the message in this post... I immediately wrote it.
Haha, as I said before I wrote this article at 4 in the morning, after I received an important message in a dream... I wrote the post immediately and in the URL title will remain forever the word "allien" instead than "alien"... haha... the beauty of spontaneity!
On the same subject of this post, please read here.