I worked 10 years in a newspaper in my city. Now I work on my
own. Because there is no newspaper that wants seriously to talk about the
possibility to see peace on Earth.
It is the subject I want to talk about. Life is precious and
writing is a gift of the Universe, I want only to speak and write the
truth.
For me God is not just Him, but Him and Her. God is Mother/Father God
for me. It is my tradition that comes from my universal roots.
Spirituality lives in the heart... true spirituality is no so popular
for our economic slavery-system... but is the way to gain the eternal
Consciousness.
I don't think that economy is negative per se, I think that we need a peaceful economy. There are many things to produce to make humanity happy. There is the environment to protect and heal.
It is our mission as human beings to find our roots here and in the universe and to grow from our condition of human-predators.
We can do it, we have the potentiality to do it.
We need only to give more energy and attention to the thoughts and actions that produce creativity and positivity... and learn to give more room to the peaceful dialogue and less to the interested arguing.
Ho lavorato 10 anni in un giornale nella mia città. Ora lavoro per me stessa. Perché non non c'è nessun giornale che vuole seriamente parlare della possibilità di vedere la pace sulla terra.
È il soggetto di cui voglio parlare. La vita è preziosa e la scrittura è un dono dell'universo, voglio solo dire e scrivere la verità.
Per me Dio non è solo lui, ma lui e lei. Dio è il Dio padre/madre per me. È la mia tradizione che deriva dalle mie radici universali.
La spiritualità vive nel cuore... la vera spiritualità è non così popolare per il nostro sistema di schiavitù economica... ma è il modo per ottenere la Coscienza eterna.
Non credo che l'economia sia di per sé negativa, penso che abbiamo bisogno di un'economia pacifica. Ci sono molte cose da produrre per rendere felice l'umanità. C'è l'ambiente da proteggere e guarire.
È la nostra missione come esseri umani trovare le nostre radici qui e nell'universo e crescere dalla nostra condizione di umani predatori.
Possiamo farlo, abbiamo le potenzialità per farlo.
Abbiamo bisogno solo dare più energia e attenzione ai pensieri e azioni che producono creatività e positività... e imparando a dare più spazio al dialogo pacifico e meno al conflitto interessato.