A very complex subject... I think that the time changes... depending on the Consciousness...
Time is a product of the Consciousness and it can change for this reason. Also exist many parallel Universes with different times... There is a great freedom for every Consciousness when is reached the maturity to exist in the respect of others.
When we are in a physical incarnation we have the connection with a very large living being that is the Planet that gives support to our life.
A person that has a mature Consciousness can tap into the grounded energy of the Planet for rewriting time... past and future.
And this is was required to me... and this is why I came into life in this particular time and space.
It is a very complex work of the Consciousness, the Consciousness of the Universe... and certainly I've been also a trustful receiver until in this life I couldn't be completely conscious of the reason why my life has been manifested (also) in this "reality" of Planet Earth.
A large part of me is linked to other Planets... other Stars and their Solar Systems... and each of them is giving me a supplement of magnetic energy for influencing time and space.
My intentions are Peace and Righteousness... Coherence. More a person is Coherent and more acquires Power.
But here is important to remain Always in the field of the non-violence, and always respect the free will of all the people involved.
This is why the great Spiritual Teachers often start from a humble or difficult position... often facing adversities... they "born in a stable", so to say, because they don't need any additional power to the Power of their Consciousness. Indeed, adversities enhance Consciousness. And this is the way totalitarian regimes go wrong: creating hardships for such people, they give them even more the urge to connect even better with their unbreakable Spirit and so their inner spiritual energy can only grow stronger moment by moment.
This is why such spiritual master can transcend any difficulties, even death. Death deletes the memory of the unjust people, while saves the memory of the righteous ones.
The Consciousness bends easily time and space.
Mr. Blue as a gemstone (Sapphire Angel) - Truth - Righteousness |
Time and Space - Digital art by Vanessa Schlachtaub Bruni © |
As you can see, there is an "M" on the palm of my hand. It is also true that working to reach our dreams we can change even the shape of the hands! The will bends even the matter./
Che cosa posso dire in questo breve articolo circa il tempo ... il passato e il futuro? Un argomento molto complesso... credo che il tempo cambi a seconda della Coscienza. Il tempo è un prodotto della coscienza e può cambiare per questo motivo. Esistono anche molti universi paralleli con tempi diversi ... C'è una grande libertà per ogni Coscienza quando si raggiunge la maturità spirituale di esistere nel rispetto degli altri. Quando siamo in una incarnazione fisica abbiamo la connessione con un grande essere vivente che è il Pianeta che dà sostegno alla nostra vita fisica. Una persona che ha una Coscienza matura può attingere l'energia di messa a terra del pianeta che lo ospita per riscrivere il tempo... passato e futuro. E questo è stato necessario per me... e questo è il motivo per cui sono venuta in vita in questo particolare tempo e spazio. Si tratta di un lavoro molto complesso della Coscienza, la coscienza dell'Universo di cui ognuno di noi è espressione più o meno consapevole... e sicuramente sono stata anche un ricevitore con grande fiducia nelle mie intuizioni, fino a quando anche in questa vita non sono stata completamente consapevole del motivo per cui la mia esistenza si è manifestata (anche) in questa "realtà" del Pianeta Terra. Una grande parte di me è collegata ad altri pianeti... altre stelle e i loro Sistemi solari... e ognuno di loro mi sta dando un supplemento di energia magnetica per influenzare il tempo e lo spazio. La mia intenzione è di Pace, Giustizia e Coerenza. Più una persona è coerente e più acquisisce potere. Ma qui è importante rimanere sempre nel campo della non violenza, e rispettare sempre la libera volontà di tutte le persone coinvolte. È per questo che i grandi maestri spirituali spesso partono da una posizione difficile e umile... spesso affrontano avversità... essi, per così dire, "nascono in una stalla" perché non necessitano di facilitazioni supplementari per il potere del loro Coscienza.
Anzi, le avversità potenziano la Coscienza. E questo è il modo in cui i regimi totalitari sbagliano: mettendo in difficoltà questo tipo di persone, le spingono a collegarsi ancora meglio con il loro indistruttibile Spirito interiore e così la loro energia spirituale può solo rafforzarsi momento dopo momento.
Questo è il motivo per cui tale maestro/a spirituale può trascendere le difficoltà, anche la morte. La morte cancella la memoria delle persone ingiuste, mentre salva la memoria dei giusti.
La Coscienza piega facilmente il tempo e lo spazio.