Wednesday 15 April 2015

La Grande Madre - The Great Mother

Ho appena trovato su Internet questa figura che mi entusiasma particolarmente, la "faccio mia" nel senso che la voglio pubblicare in questo blog.
Quando l'ho vista ho pensato... questo è il saluto della Grande Madre.
La forza che scaturisce da questo simbolo, la forza e la sapienza, la creazione infinita. Il silenzio da cui provengono tutti i suoni. L'inizio di tutto.


I just found this picture on the Internet that particularly excites me, then "I make it mine" in the sense that I want to publish it in this blog.

When I saw this picture I thought ... This is the greeting of the Great Mother.

The strength that comes from this symbol, the strength and wisdom, infinite creation. The silence from which originate all sounds. The beginning of everything.

Sexuality has many dimensions... I experienced it in my multidimensional meditations. For sure when someone ignores or suppress the sexuality is renouncing also to a big path to the spiritual life. In many places on earth the entire subject is still a taboo. It is important to listen to someone that talk openly about it. But it is also very important to meditate on the subject and experience it by ourselves. Because sexuality is different for every living being. Sexuality is part of our divinity and eternal manifestation in physical and also non-physical form. With multidimensional meditation I intend a spiritual path that I experienced with the different dimensional levels of consciousness. This means to encounter our divine feminine and our divine masculine that are part of our existence in a deeper or higher level. This means to be able to experience life as a continuing orgasm.

La sessualità ha molte dimensioni ... L'ho sperimentata nelle mie meditazioni multidimensionali. Sicuramente quando qualcuno ignora o sopprime la sessualità sta rinunciando anche a un grande percorso verso la vita spirituale. In molti luoghi della terra l'intero argomento è ancora un tabù. È importante ascoltare qualcuno che ne parla apertamente. Ma è anche molto importante meditare sull'argomento e sperimentarlo da soli. Perché la sessualità è diversa per ogni essere vivente. La sessualità fa parte della nostra divinità e manifestazione eterna in forma fisica e anche non fisica. Con la meditazione multidimensionale intendo un percorso spirituale che ho sperimentato con i diversi livelli dimensionali della coscienza. Questo significa incontrare il nostro divino femminile e il nostro divino maschile che fanno parte della nostra esistenza a un livello più profondo o superiore. Questo significa essere in grado di vivere la vita come una continua gioia, simile a un  orgasmo continuo.