Saturday 7 May 2016

The Other Side Of The Rainbow - Dall'altra parte dell'arcobaleno

Che cosa c'è dall'altra parte dell'arcobaleno? Dove ci porta quel ponte di colori? Ci porta nella dimensione del sogno, dove tutto è possibile... dove Dio nella sua parte Femminile e Maschile è riunito in una cosa sola e dà origine a tutti i mondi, a tutte le dimensioni possibili.
Perciò tutte le volte che vediamo un arcobaleno... anche un piccolo arcobaleno che nasce in un cristallo, in un frammento di vetro... tutte le volte che vediamo un arcobaleno e ci lasciamo ispirare da quei colori... ogni cosa... ogni cosa è possibile. Ogni miracolo diventa realtà.

♥  ♥ 

What's on the other end of the rainbow? Where do the colors of the bridge go? They leads us in the dream, where everything is possible ... where God in his and her Female and Male sides becomes one and gives rise to all the worlds, in all possible dimensions.

So every time we see a rainbow... even a small rainbow that comes in a crystal, in a fragment of glass... every time we see a rainbow, and we let ourselves be inspired by the colors... everything... all things are possible. Every miracle comes true.



 
"The Other Side Of The Rainbow" - Digital art by VSB © May 7th 2016